• Bestill Fly
  • Mine reiser
  • Innsjekk
  • Lavpriskalender
  • Destinasjoner
  • EuroBonus
  • Award Finder
  • Hjelp og info
SAS logotype
2025-04-09 12:46:38
  • Hjelp og informasjon

    • Still et spørsmål
    • Sjekk flystatus
    • Finn reiseinfo
  • Om oss

    • SAS Group
    • Jobb hos SAS
    • Punktlighet
    • Bærekraft
  • Hurtiglenker

    • SkyTeam
    • Skreddersy reisen din
    • SAS Sport
  • Inspirasjon

    • Våre reisemål
    • Anbefalte flyreiser
    • Reiseinspirasjon
    • Stopover

Last ned appen

Last ned SAS' app fra App StoreLast ned SAS' app fra Google Play
SAS logo
  • Brukervilkar
  • Befordringsvilkår
  • Informasjonskapsler
  • Administrer dataene mine
  • Tilgjengelighetserklæring

© 2025 Scandinavian Airlines System Denmark-Norway-Sweden, org.nr 902001-7720, 195 87 Stockholm

SkyTeam alliance member

Betalingsalternativer
  • Reiseinfo
  • Bagasje
  • Innsjekket

Velkommen til vårt reiseinfosenter

Her finner du informasjon om reisen din etter emne eller hvor du er på reisen.

Velg hovedkategori

  • Før reisen
  • På reisedagen
  • Etter reisen
  • All informasjon

All informasjon

  • Innsjekking & ombordstigning
  • Om bord
  • Våre billettyper
  • Flyinformasjon
  • Bagasje
  • Reise med kjæledyr
  • Reise med barn
  • Administrer bestillingen din
  • Assistanse under reisen
  • På flyplassen

Bagasje

Hvor mye bagasje du kan ta med deg, avhenger av billettype, reisemål og EuroBonus-medlemsnivå. Når du bestiller reisen, ser du hvilken bagasje som er inkludert i billetten. Hvis du allerede har bestilt en flyreise, kan du logge inn på Mine reiser for å se hva som er inkludert.

  • Håndbagasje
  • Innsjekket bagasje
  • Spesialbagasje
  • Restriksjonsbelagte gjenstander
  • Skadet bagasje
  • Forsinket bagasje

Innsjekket bagasje

Større bagasje, inkludert kofferter, barnevogner og spesialartikler som golfkøller, ski og sykler.

  • Maksimal størreøse: 158 cm (lengde + bredde + høyde).

  • Maksimal vekt: 23 kg (32 kg med gebyrer for tyngre bagasje).

Legg til bagasje
Sjekk status for forsinket bagasje

Vanlige spørsmål






Gi oss tilbakemelding!

Kontakt SAS Customer Service

Det raskeste alternativet for å sjekke, endre eller kansellere en bestilling, eller for å legge til tilleggstjenester, er å logge inn på Mine reiser

Chat med oss

Middels lang ventetid. Vår chatterobot Ture kan hjelpe deg med de vanligste problemene 24/7. Og hvis Ture ikke kan hjelpe deg, kan du chatte med en agent.

Ring oss

Lengst ventetid. Ta kontakt ved å ringe SAS Customer Service eller vår egen hotline for EuroBonus Gull- eller Diamant-medlemmer.